Fenerbahçe, Beşiktaş ve Bilbao mağlubiyetlerinin ardından sarsılmış durumda. Takım UEFA Avrupa Ligi’ndeki performansıyla taraftarların tepkisini çekti. Bu gelişmelerin üzerine futbolcuların da teknik direktör Mourinho’dan şikayetçi olduğu ortaya çıktı.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, dün Samandıra’ya giderek teknik heyet ve oyuncularla bir toplantı gerçekleştirdi. Bu görüşmenin detayları henüz net olmasa da takımda bir rahatsızlık olduğu anlaşılıyor.
Birçok Fenerbahçe futbolcusu, Mourinho’nun taktik anlayışı ve oyuncu tercihlerinden rahatsız. Forma giyen oyuncular, Mourinho’nun oyun planına uymakta zorlandıklarını, yedek bekleyenlerin ise hak ettikleri şansı bulamadıklarını belirtiyorlar.
Osayi Samuel, Becao, Çağlar Söyüncü, İsmail Yüksek, Fred, İrfan Can ve Cenk Tosun gibi Fenerbahçe’nin önemli isimlerinin Mourinho’nun tutumundan rahatsız oldukları ve sık sık şikayet ettikleri öğrenildi.
Fenerbahçe’de yaşanan bu gelişmeler, takımın içindeki gerilimin arttığını gösteriyor. Mourinho’nun oyuncularla ilişkilerinin nasıl bir seyir izleyeceği ise merak konusu olarak devam ediyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]